Monday 3 June 2013

Oppss!! Terjatuh????

Assalamualaikum guysss!! *lambai-lambai tangan ^^

Orait! hari ni aku nak cerita kat u alls perkara yang sungguh2 memalukan aku..huhuu

hari tu..aku pergi ICT,Shah Alam..nak main SNOW..

UNTONGLAAAA kan sebab ader owang nak blanje =p

masuk dalam peti snow tu..apax rrrrr...

SEJUK GILERRRR BEBBBBB!! errrrrrrrr 

sejuk die mengalahkan kat Genting (pdahal xpernah pegi sane pon ;p)

before masuk tu kena pakai bju sjuk die n kasut...

kasut die nak taw kasut aper?? kasut macam dlam cite PHUA CHU KANG tu haaaa

wane kuning tuuuu..spesis mcm tu la jgak tapi ader wane lain-lain..











memang syokla bile masuk dalam tu..

bayangkan nak keluarkan tangan sekejap xsampai 5minit cmtu tangan aku da start beku da

ntah baper suhu la die tetapkan..huhuhu

bile dah jalan-jalan dalam tu dah sronok-sronok

ntah macam mane aku boley TERGELINCIR jatuh gedebuk!

macam buah nangka busuk jatuh..

malu giler dowhhh..huhuu

rase mcam nak nangis kot time tu..

ramai yang tengok tu la masalahnyer dengan abang2 yang keje kt situ duk pandang jer...

uwaaaaaa!! jatuh market aku beb!

tapi memang bestla masuk situ..

SEJUK MENGGIGIL UITTT!! *buat gaya sejuk








ni lah suasana bile dah kat dalam peti snow tu =)




Cantek kan?? teringin nak pergi??

hari tu aku masuk sekepala RM35 sorang..

amacam?? tengok gambar jer da rse best kn? tu belum masuk lagi..hahaaa :D





No comments:

Post a Comment