Wednesday 5 June 2013

Terima Kasih :)

Assalamualaikum...

update lagi aku ney..adehhh =,="

mesti korang bosan kan asyik muke aku jer yang updte

hahahahahaha! *gelak jahat

peduli aper aku...

hak update hak aku =P hehehehehe

tadi time aku tengah blogwalking,ramai bloggers pasang lagu IAMNEETA-TERIMA KASIH

dalam blog diorang..hmmmm

memang tak dinafikan lagu tu memang best giler!

before this pon aku dah pernah dengar dah lagu tu

dari member satu dorm aku kat skolah..

hari-hari dok nyanyi lagu tu sampai aku pon da boley hafal..

hhihihiiihihiihii =)

so lagu nie jugak khas untuk abang sayang aku ^^

erkkkkk!! abang sayang??? oppsss!! =P

heeeeeeeee! ! !

and this liriknya for u all nak taw lirik dia lah ;) hope enjoy it!!


Rangkap 1:
Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini
Tulus tuk mencintaimu

Semua kerna dirimu ku berubah
Hidup kini penuh dengan senyuman

Oh sayang datanglah ku inginkan dirimu
Dekatlah padaku ku rindukan pelukmu

Terima kasih atas segalanya
Yang telah kau beri amat ku hargai
Semua ku simpan di dalam hati
Penuh riang tawa mesra
Terus terukuir di hati

Rangkap 2:
Siapa sangka kan bahagia
Bila dulu pernah luka
Cinta datang tak diduga
Bawa hingga syurga

[Ulang Rangkap 1]

Source: http://www.lagubestbest.com/2012/10/iam-neeta-terima-kasih-lirik-video-muzik.html#ixzz2VKJwaQ5g

1 comment:

  1. tagged :)

    http://liyanajasmi.blogspot.com/2013/06/tagged.html

    ReplyDelete