Tuesday 29 October 2013

ANNUAL DINNER!

Assalamualaikum...

hai hai koranggg...

dah lame aku xupdate blog aku seko nie? huhuhu

almaklumlaaa...bz menjadi student SPM nie kannnn >,<

orait! rini aku nak crite pasal annual dinner aku kalian kedua di skola KV DUHMS nie...

first time dlm sejarah kamus hidup aku bsekolah ade mjlis cenggini...

taun lpas dress up biase2 jer...macam PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR yawwww...

but...taon nie haaaaa....VOGUE taww (actlly xvogue mane ponnnn ;p) hihihii

kali nie barang2 pakaian aku sume disponser oleh kak ngah aku memandangkan die sowang jer yang pandai 

dress up sume2 bagai nie kan =) (thanks angah!)

first time lg skali aku pakai dress seumo idup aku..mekap pon aku pkai sendiri..

lens pon aku pakai sendiri even frst time aku pkai...

keyhla...penat dah aku membebel sensowang kat sini...

korang tengok jerla gmabar2 aku time kat annual dinner nie keyh..

AWAS! 
time tengah tengok gambar2 aku nie,korang jangan nk tersengih2...tersenyum2..tergelak terbahak2 pulak yerp... ^^


ADIOSSSS!!













WAS TAG IT:

No comments:

Post a Comment